Pilisthe Palukutha Telugu Movie Mp3 Songs

Saturday, June 25, 2011 Labels: ,


 
Cast : Akash, Shamitha Shetty
Direction : Kodi Ramakrishna
Banner  :  Radha Chitra
Music : MM Keeravani
Year : 2006



::Download Track::


01 - Divi Nundi Digivachina ( Hit track )
MM Keeravani, SP Balasubrahmanyam
Vaddepalli Krishna
MU | MF

02 - Manasa Ottu ( Hit track )
Chitra, Sirivennela
MU | MF

03 - Pilisthe Palukuthanani
SP Balasubrahmanyam, Sirivennela
MU | MF

04 - Students Students Thummedha
God Win, MM Keeravani, Gopika Poornima
Kulasekhar
MU | MF

05 - Rotte Kavalante
Chitra, Karthik, Kulasekhar
MU | MF

06 - Bujjulu Bujjulu
Chitra, Karthik, Kulasekhar
MU | MF

07 - Nuvve Muddu Nadake Muddu ( Hit track )
MM Keeravani, Karthik
MU | MF

08 - Priyathama
MM Keeravani, Kulasekhar
MU | MF

09 - Andhala Muddula Gummaku
RP Patnaik, Nitya Santoshini, Kulasekhar
MU | MF

All Songs In One Single File:

Download Links:
 Megaupload ( or ) Mediafire ( or ) Ziddu  ( or )  Rapidshare
 

0 comments:

Post a Comment

Search Movies DvdRips By Alphabet :


DMCA.com